Nieuw logo voor Stadshart Zoetermeer

Oplettende bezoekers hebben wellicht online al gezien dat Stadshart Zoetermeer een nieuwe huisstijl heeft. Sinds begin maart kan niemand er meer omheen. Vanaf nu prijkt het nieuwe logo ook bij de ingangen van het Stadshart en in alle overige communicatie en uitingen.
Het vrolijke, op Popart geïnspireerde logo luidt de start in van de opknapbeurt die het Stadshart nog steviger op de kaart zal zetten als winkelhart van de regio.

PopHeart
Het nieuwe logo bestaat uit drie losse vormen in felle kleuren. In de vormen zijn de letter ‘Z’, een grafische weergave van een stadscentrum of ‘schot in de roos’, en een hart te herkennen. Deze verwijzen naar de rol van het Stadshart in de stad en de regio erbuiten. Met de nieuwe huisstijl wordt alvast een voorsprong op de plannen van de gemeente om de stad opnieuw aan te kleden genomen. Vanwege de link met de kunststroming Popart wordt het logo PopHeart gedoopt. Ook in de nieuwe aankleding door de gemeente zal deze kunststroming een zichtbare rol spelen.